Prisiminėme Juozą Tumą- Vaižgantą
,,Romuvos“ gimnazijos Gedimino Matiekaus skaitykloje paminėjome rašytojo, dvasininko, spaudos darbuotojo, literatūros istoriko Juozo Tumo- Vaižganto 155-ąsias gimimo metines. Šį kartą lankėsi grupelė I gimnazijos klasės moksleivių kartu su lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Inga Žiaugriene. Organizuota edukacija ,,Ieškojęs laimės kitiems“.
Skaityti daugiau ...
Apie vertybes
Gerumas, tolerancija, nuoširdumas, pagarba, lojalumas, sąžiningumas, pilietiškumas, protingumas, patriotiškumas, mandagumas, laimė, meilė... Tai pagrindinės vertybės, kurias turi turėti žmogus. Taip mano ,,Romuvos“ gimnazijos I klasių gimnazistai. Tokios jų mintys. Jas suguldėme į aplanką. Gimnazistai dalyvavo edukacijoje ,,Gediminas Matiekus: praeitis ir dabartis“. Jie sužinojo, kodėl 2022 m. gimnazijos skaityklai suteiktas G. Matiekaus vardas, kokiomis vidinėmis savybėmis pasižymėjo šviesios atminties vadovas G. Matiekus, kokias jis mėgo skaityti knygas...
Skaityti daugiau ...
Europos kalbų diena
Rugsėjo 26-oji-Europos kalbų diena. Ja siekiama skatinti ir išlaikyti turtingą Europos kalbų ir kultūros įvairovę, mokytis daugiau kalbų ir ugdyti savo kalbinius įgūdžius.
Skaityti daugiau ...
Metodinė išvyka
Turiningas gimnazijos mokytojų mokslo metų užbaigimas
Birželio 25 d. grupė Rokiškio Juozo Tumo-Vaižganto gimnazijos mokytojų leidosi į metodinę išvyką. Diena prasidėjo pažintimi su Vilniaus rajono Balsių progimnazija. Mokykla susideda iš trijų korpusų, kurie talpina virš 1400 mokinių. Tai gana nauja, moderni ir funkcionali skandinaviško tipo mokykla su daug erdvių. Šios mokyklos anglų kalbos mokytoja A. Antulienė ir lietuvių kalbos mokytoja G. Vaišnoraitė pravedė seminarą „Universalaus dizaino mokymuisi taikymas siekiant sėkmingo įtraukiojo ugdymo". Mokytojams labai aktualu sukaupti daugiau žinių ir praktinių patarimų sėkmingam, nuo rugsėjo startuojančiam įtraukiajam ugdymui. Lektorės dalinosi patirtimi iš jų mokykloje įgyvendinto projekto. Jos akcentavo, kad įtraukiajame ugdyme labai svarbu mokomąją medžiagą pateikti skirtingomis formomis, kad mokiniai galėtų pasirinkti jiems priimtiniausią. Formų įvairovė yra svarbi ir išmokimo pademonstravime pagal numatytus ir aptartus vertinimo kriterijus turiniui.
Skaityti daugiau ...